poniedziałek, 3 grudnia 2012

Siedem ciekawostek

To będzie zupełnie inny post. Post, jakiego jeszcze nigdy tutaj nie było, zmiana dla mnie samej, ale przede wszystkim dla Was ;)
Jako że człowiek uczy się podobno całe życie( oby!), zamieszczam Wam kilka znalezionych ostatnio przeze mnie ciekawostek. Nie uzasadnię, dlaczego wybrałam akurat te, pewnie kierowałam się standardowo sercem, stąd o merytoryczne interpretacje poparte racjonalizmem w tym przypadku lepiej mnie nie prosić :) Podejrzewam jednak, że wybór nie był przypadkowy i zdolny psycholog dostrzegłby w nim analogię z tym, co siedzi w mojej głowie.
Na siedem dni tygodnia siedem wiadomości ode mnie. Proszę bardzo :)
Starsza A.














1 komentarz:

  1. Numer 4. zapamiętać do sesji!

    Internet jest pełny takich ciekawostek. Chyba przyciągają ludzi.:)

    Nie wszystkie do mnie przemawiają, ale przecież nie o to chodzi. Ważny jest przekaz. A więc:
    -nie bójmy się szczęścia, nie bójmy się życia. Żyjmy przytomnie :)
    -każdy człowiek jest jedyny, niepowtarzalny. Nie możemy zapominać o spotkanych ludziach, albo kreować sobie pasujące nam "twarze".
    -doceniajmy zdrowie, bo czasami potrafimy katować się na siłowni dla zdrowego, pięknego ciała, a codziennymi wyborami powoli się trujemy. Żyjmy przytomnie!
    -śmiejmy się. Z siebie, ze świata, śmiejmy się do siebie. Śmiejmy się aby czuć się lekko, śmiejmy się smutkowi w twarz.
    Śmiejmy się w sesji ;)
    -panowie, bierzemy się do roboty! :)))) panie, napędzamy konkurencję!
    -nie liczmy na sny. Gdy o kimś myślimy, spotkajmy się z nim, zadzwońmy, napiszmy smsa, maila, list. Cokolwiek.
    -Świat jest pełen ludzi a my nie mamy czasu dla najbliższych. Może uda się wygospodarować chwilę dla nich?

    mrT

    OdpowiedzUsuń